לחצו למעבר
לאתר מותאם

go to mobile site

אודותינו

קאר מאסטר הינו אתר ישראלי להשוואת מחירים של השכרת רכב בחו"ל, הפועל בשיתוף עם ענקית השכרות הרכב קארטרולר, חברה סיטונאית המספקת שירותי השכרת רכב עבור חברות תיירות ותעופה רבות כגון Swiss Air, Austrian Airlines, Ryanair ומבצעת מיליוני השכרות רכב כל שנה. בזכות שיתוף הפעולה עם קאר מאסטר אתם נהנים משירותי השכרת רכב בחו"ל במחירים זולים ובתנאים מעולים, דרך מאות חברות השכרה הפועלות בעשרות אלפי יעדים מסביב לעולם.

חברות ההשכרה המופיעות באתר נבחרו בקפידה על סמך חוות דעת מקיפות שהתקבלו מלקוחות עם סיום ההשכרה. הציונים המוענקים לכל חברת השכרה מוצגים בתוצאות החיפוש באתר. חברות השכרה אלו התחייבו לעמוד בסטנדרטים גבוהים אשר באים לידי ביטוי ברכבים חדשים, תחנות השכרה רבות במיקומים מרכזיים, פריסה נרחבת של שירותי דרכים וכמובן שירות אדיב ומקצועי של נציגי החברות בדלפקי ההשכרה בחו"ל.

אנו באתר קאר מאסטר עושים את מירב המאמצים להפוך את תהליך השכרת הרכב לפשוט, בטוח וזול יותר. באתר תמצאו מידע רב שאספנו עבורכם כגון: שאלות ותשובות בנושא השכרת רכב בחו"ל, הסבר והמלצות על הביטוחים וההשתתפות העצמית, יעדים מומלצים לביקור בחו"ל ועוד. בנוסף נהנים לקוחותינו משירות מקצועי, אישי ומסור בשפה העברית, החל מקבלת הצעת המחיר ועד לסיום ההשכרה.

- תנאי שימוש באתר -

מה דרוש על מנת לשכור רכב בחו"ל?

  • רשיון נהיגה ישראלי בתוקף. רוב חברות ההשכרה מבקשות לראות גם רשיון נהיגה בינלאומי אשר ניתן להוציא במ.מ.ס.י ובחנויות אופטיקה שונות (לא לשכוח לקחת רשיון נהיגה גם עבור הנהגים הנוספים).
  • כרטיס אשראי בינלאומי על שם הנהג הראשי (לא כרטיס דיירקט ולא כרטיס נטען) עם מסגרת מספיקה לפיקדון. במידה ואין מסגרת מספיקה יש לפנות לבנק על מנת להגדיל את מסגרת האשראי לכבוד הנסיעה. לא ניתן לשכור רכב בחו"ל בלי כרטיס אשראי בינלאומי על שם הנהג! גובה הפיקדון מופיע בואוצ'ר.
  • ואוצ'ר שתקבלו מאיתנו לאחר ביצוע ההזמנה. הואוצ'ר הינו מסמך של חברת ההשכרה אשר מפרט את כל פרטי ההשכרה.
אי עמידה באחד מהתנאים הנ"ל עלול לגרום לסירוב מצד חברת ההשכרה לספק את הרכב ולא יתקבל החזר כספי.

מה המחירים באתר כוללים?

המחירים כוללים מסים מקומיים, מיסי נמל, שירות תיקוני דרך, ביטוחים של נזק, גניבה וצד ג' עם השתתפות עצמית (גובה ההשתתפות העצמית מופיע בתנאי ההשכרה). המחירים כוללים ק"מ ללא הגבלה, למעט השכרות מסויימות בהן הקילומטר מוגבל וכתוב Limited.
לפני ביצוע הזמנה יש לקרוא בעיון את תנאי ההשכרה (Important Information) המופיעים לצד כל רכב בחלון החיפוש באתר.

האם המחיר כולל ביטול השתתפות עצמית?

המחירים באתר כוללים את הביטוחים הנדרשים להשכרת רכב בחו"ל (חובה וצד ג') אך לא כוללים ביטול השתתפות עצמית. ניתן לראות את הסכום עבור ההשתתפות העצמית בכל רכב תחת הכותרת Insurance Coverage המופיע בחלון תנאי ההשכרה. סכום ההשתתפות העצמית מופיע ליד המילה Excess. ניתן לרכוש ביטול השתתפות עצמית בזמן איסוף הרכב בדלפק ההשכרה (המחיר מופיע בחלון תנאי ההשכרה) אך זכרו כי ביטוח זה אינו מכסה נזק לצמיגים, שמשות ומרכב תחתון, עליהם יש לשלם תוספת בנפרד.
לחילופין, ניתן לרכוש בנפרד ביטוח החזר השתתפות עצמית אשר מכסה נזק לצמיגים, שמשות ומרכב תחתון ועלותו נמוכה באופן משמעותי מהביטול השתתפות עצמית של חברת ההשכרה.

חלק מחברות ההשכרה המופיעות בתוצאות החיפוש אינן מוכרות לי, האם אלו חברות טובות?

בנוסף לחברות הבינלאומיות שכולנו מכירים כמו:
אוויס, באדג'ט, הרץ, יורופקאר, סיקסט, אלאמו, דולר טריפטי, אנטרפרייז ועוד, ישנן גם חברות השכרה אשר פחות מוכרות לתושבי ישראל מהסיבה הפשוטה שאין להן זיכיון בארץ. חברות כמו בוכבינדר, פיירפליי, גרין מושן, לוקאוטו, מג'ורה, אקספרס, גלובל, סיסילי ביי קאר ועוד ידועות בשירות מעולה, רכבים חדשים ופריסה ארצית נרחבת. חברות אשר לא עמדו בתקנים הנדרשים הוצאו מהמערכת.
ניתן לראות בתוצאות החיפוש את הציון שקיבל כל סניף בכל חברת השכרה מהלקוחות השונים ברחבי העולם.

האם ניתן לאחר בלקיחת / החזרת הרכב?

חברות ההשכרה נותנות "זמן חסד" לאיחור של עד כחצי שעה (מהשעה הכתובה בואוצ'ר) בלקיחת הרכב ולאחר מכן הן עלולות למסור את הרכב ללקוח הבא בתור. במצב שכזה לא ניתן לקבל החזר כספי בעבור ההזמנה. במידה ויש עיכוב בטיסה הנציגים של חברת ההשכרה ממתינים עם הרכב בהתאם לשעת ההגעה העדכנית (לפי לוח הטיסות בטרמינל). במידה ואתם מגיעים עצמאית ולא בטיסה יש ליצור קשר עם חברת ההשכרה בטלפון המופיע בואוצ'ר ולהודיע על איחור בלקיחת הרכב. במקרה של איחור בהחזרת הרכב מעל לחצי שעה (מהשעה הכתובה בואוצ'ר) חברת ההשכרה עלולה לחייב אתכם עבור יום נוסף, בהתאם לתעריפים שלה. במידה ואתם מאחרים בהחזרת הרכב מומלץ ליצור קשר עם חברת ההשכרה בטלפון המופיע בואוצ'ר ולהודיע להם שאתם תאחרו בהחזרת הרכב.

מדוע צריך להכניס מספר טיסה בהזמנה?

מספר הטיסה משמש את חברת ההשכרה לדעת מתי תגיעו לאסוף את הרכב במקרה של איחור בטיסה. במידה ומספר הטיסה לא מופיע בואוצ'ר צרו עמנו קשר על מנת שנוסיף אותו להזמנה.

תוך כמה זמן מקבלים אישור על הרכב מרגע ביצוע ההזמנה?

רוב האישורים מתקבלים ברגע שמבצעים את ההזמנה. ישנן חברות אשר לוקח להן יותר זמן לאשר את הרכב ועליכם להמתין לאישור עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה. במידה ולא קיבלתם אישור על הרכב (ואוצ'ר) תוך 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה – צרו עמנו קשר.
כרטיס האשראי לא מחוייב עד שמתקבל האישור על הרכב מחברת ההשכרה.

למה אישור הזמנה (ואוצ'ר) מגיע באנגלית?

אישור ההזמנה נשלח ישירות מהחברה בחו"ל ועליכם להדפיס אותו ולקחת אותו עמכם לדלפק ההשכרה בשביל לאסוף את הרכב.

קיבלתי אימייל לאחר ביצוע ההזמנה שמודיע על בעיה עם כרטיס האשראי שלי, מה עליי לעשות?

במידה וכרטיס האשראי שהקלדתם לא עבר תקבלו מיד אימייל המודיע על כך (סיכוי גבוה שפשוט טעיתם באחת הספרות בזמן הקלדת הפרטים). באימייל מופיע קישור להקלדה מחדש של פרטי האשראי (לתשומת לבכם קישור זה מאובטח ופרטי הכרטיס נמחקים לאחר ביצוע ההזמנה מחדש). לאחר הכנסת הפרטים מחדש תקבלו אימייל נוסף המאשר את הזמנתכם. במידה והכרטיס לא עבר בשנית, צרו קשר עם חברת האשראי על מנת לבדוק שקיימת מסגרת מספיקה עבור ביצוע ההזמנה ושכרטיס האשראי פתוח לחיובים בחו"ל.

מה קורה אם הגעתי לדלפק ולא קיבלתי את הרכב?

יש ליצור עמנו קשר בטלפון או באימייל בזמן שעות פעילות המשרד. מעבר לשעות פעילות המשרד יש ליצור קשר ישירות עם הברוקר הבינלאומי אשר מספק תמיכה טלפונית 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, במספר הטלפון הבינלאומי אשר מופיע במייל הנשלח אליכם לאחר ביצוע ההזמנה. חשוב להדגיש כי במידה ואתם מעוניינים לבטל את ההזמנה בדלפק ההשכרה עליכם ליצור עמנו קשר בדחיפות כדי שנבטל את ההזמנה דרך המערכת שלנו, או לחילופין להיכנס למערכת ההזמנות שלי ולבטל שם את ההזמנה.

במידה ומתרחשת תקלה מכנית עם הרכב, או תאונה חס וחלילה – יש ליצור קשר בהקדם עם חברת ההשכרה / שירותי הדרך של חברת ההשכרה בטלפון המופיע במסמכי הרכב שקיבלתם בזמן איסוף הרכב. במקרה של תאונה עם צד שלישי עליכם ליצור קשר עם המשטרה המקומית ולבקש מהם דו"ח של המקרה עבור החזרי הוצאות ביטוח. אין צורך לערב משטרה במידה ולא קרתה תאונה עם צד שלישי.

מה הם התנאים לביטול עסקה?

  • ביטול הזמנה עד 48 שעות לפני מועד לקיחת הרכב - החזר מלא.

  • ביטול הזמנה בפרק זמן של פחות מ-48 שעות לפני מועד לקיחת הרכב - החזר מלא פחות 50 יורו קנס ביטול. במידה ושולמה רק מקדמה על הרכב, והיא נמוכה מ-50 יורו, לא יתקבל החזר.

  • במידה וההזמנה בוצעה בפרק זמן של פחות מ-48 שעות לפני מועד לקיחת הרכב ובוטלה, לא יתקבל החזר.

  • ביטול הזמנה חייב להתבצע דרכנו בלבד ולא בדלפק ההשכרה בזמן לקיחת הרכב. במידה והחלטתם לבטל הזמנתכם בדלפק ההשכרה, מומלץ ליצור עמנו קשר בטלפון או באימייל על מנת שנוכל לסייע בנושא.

האם ניתן לשנות הזמנה?

ניתן לשנות הזמנה בטלפון או ישירות דרך האתר. כנסו לאיזור ההזמנות שלי על מנת לצפות בהזמנתכם.
כל שינוי בהזמנה עלול לגרום לעליה במחיר כתוצאה משינוי בתאריכים או בסוג הרכב. אנו ממליצים לבצע שינויים בהזמנה כמה שיותר מוקדם על מנת להבטיח את המחיר הקיים.
חשוב לזכור כי ברוב המקרים לא ניתן לשנות הזמנה בפרק זמן של פחות מ-48 שעות לפני מועד איסוף הרכב.

מתי מתבצע התשלום על הרכב? האם ניתן לחלק לתשלומים את העסקה?

החיוב מתבצע באופן מיידי ברגע שחברת ההשכרה מאשרת את הרכב (ואוצ'ר נשלח באימייל). לא ניתן לחלק לתשלומים בגלל שזו עסקת חו"ל, אבל ניתן לפנות לחברת האשראי שתחלק את העסקה לתשלומים בקרדיט. ישנן חברות השכרה באתר הדורשות מראש את כל הסכום ואחרות דורשות לשלם רק מקדמה בעת ביצוע ההזמנה, ואת שאר הסכום תשלמו לנציג חברת ההשכרה בעת לקיחת הרכב.
שימו לב כי הסכום ששולם מראש והסכום שנותר לתשלום מופיעים על גבי הואוצ'ר, כך שאין מה לדאוג לגבי "חיוב יתר".

מה לעשות במקרה ורשיון הנהיגה פג תוקף לפני הנסיעה?

יש לפנות אלינו כמה שיותר מוקדם על מנת שנחליף את שם הנהג בהזמנה (במידה ויש יותר מנוסע אחד שיכול לאסוף את הרכב). במידה ויש רק נוסע אחד ואין לו רשיון בתוקף, נאלץ לבטל את ההזמנה ולזכות את כרטיס האשראי. זכרו כי נהג אשר הגיע לאסוף רכב ללא רשיון בתוקף לא יקבל את הרכב ולא יקבל כל החזר כספי.

באיזה גילאים ניתן לשכור רכב בחו"ל?

ישנן חברות השכרה מעטות המאפשרות לנהגים מגיל 19 לשכור רכב, אך ברוב חברות ההשכרה ניתן לשכור רכב מגיל 21 ומעלה. חשוב לדעת כי ברוב חברות ההשכרה נהג עד גיל 25 מחוייב בתשלום עמלת "נהג צעיר". תוספת זו תשולם בעת ביצוע ההזמנה או לחילופין בזמן איסוף הרכב. יש לראות מה כתוב בואוצ'ר תחת הסעיף Young Driver Fee. ישנן חברות השכרה מעטות אשר מחייבות תשלום עבור "נהג ותיק", מופיע תחת הסעיף Senior Driver Fee. אנו ממליצים לקרוא בתנאי ההשכרה של הרכב מה גיל הנהג הנדרש ומהי העלות עבור "נהג צעיר" או "נהג ותיק".

האם ניתן להאריך את תקופת ההשכרה במהלך ההשכרה?

אין באפשרותינו להאריך את ההזמנה לאחר לקיחת הרכב אך ניתן לבצע הזמנה חדשה לתאריכים נוספים דרך האתר ולתאם עם חברת ההשכרה שהרכב הקיים ישאר אצלכם לתאריכים הנוספים.

האם ניתן לקצר את תקופת ההשכרה במהלך החופשה ולקבל החזר כספי על ימים שלא נוצלו?

המחיר נקבע מראש עבור תקופה מסויימת ולצערנו לא ניתן לקבל החזר כספי על ימים שלא נוצלו.

מה מדיניות הדלק של חברת ההשכרה?

ברוב חברות ההשכרה תקבלו מיכל מלא ותתבקשו להחזירו מלא. במידה והחזרתם מיכל חלקי תאלצו לשלם על הדלק החסר לפי התעריף של חברת ההשכרה (יותר יקר מאשר בתחנת הדלק). אנו ממליצים למלא את מיכל הדלק לפני החזרת הרכב על מנת להימנע מחיובים מיותרים. אנו גם ממליצים לצלם את מד הדלק במידה ותעלה טענה לחוסר במיכל הדלק. שימו לב – ישנן חברות השכרה מעטות אשר נותנות מיכל דלק מלא תמורת תשלום מראש והחזרת המיכל ריק. חברות אלו מחייבות בדרך כלל עוד 25-40 יורו עבור "דמי תדלוק" שלא ניתן לקבל בחזרה. חשוב לקרוא בתנאי ההשכרה של הרכב מה מדיניות הדלק.

האם ניתן לעבור עם הרכב השכור למדינות אחרות?

חברות ההשכרה מאשרות לעבור לרוב המדינות, בעוד שישנן מספר מדינות אליהן אסור להיכנס (הרכב לא יהיה מבוטח). חברות השכרה גובות תשלום נוסף עבור "ביטוח מעבר גבולות" (הסכום מופיע תחת הכותרת Travel Restrictions בתנאי ההשכרה) והתשלום יתבצע בעת לקיחת הרכב.

האם יש תוספת במחיר על החזרת הרכב בתחנה אחרת?

באופן כללי כל חברת השכרה לוקחת תשלום נוסף עבור החזרת הרכב ליעד שונה מתחנת האיסוף.
המחירים באתר קאר מאסטר כוללים את דמי ההחזרה ליעד אחר (יופיע תחת הסעיף One Way Fee).

האם ההזמנה כוללת נהג נוסף?

המחיר עבור נהג נוסף מופיע בתנאי ההשכרה תחת הסעיף Additional Driver. התשלום עבור הנהג הנוסף מתבצע בדלפק ההשכרה בלבד ולא ניתן להוסיפו בעת ביצוע ההזמנה. לעיתים ישנן חברות השכרה אשר נותנות נהג נוסף בחינם, פרט זה יופיע בתנאי ההשכרה של הרכב.

שילמתי בכרטיס אשראי מסוים ואקח את הרכב עם כרטיס אחר, האם זה אפשרי?

ניתן לשלם עבור ההזמנה עם כל כרטיס מסוג 'ויזה' או 'מאסטרקרד' בינלאומי, הכרטיס לתשלום אינו חייב להיות על שם הנהג.
האדם הרשום כנהג בהזמנה חייב להציג בעת קבלת הרכב כרטיס אשראי בינלאומי על שמו בלבד עם מסגרת מספיקה עבור הפיקדון (ניתן לראות את גובה הפיקדון בואוצ'ר).
חברת ההשכרה רשאית לא למסור רכב לנהג המופיע עם כרטיס אשראי על שם אדם אחר (לרבות בן/בת זוג, בן משפחה וכו').
במקרה של אי מסירת הרכב לא יתקבל החזר כספי עבור ההזמנה
.

מדוע ישנם חיובים נוספים מחברת ההשכרה לאחר שהחזרתי את הרכב?

חיובים נוספים בדרך כלל מופיעים עבור דמי טיפול בנזק לרכב, קנסות, דו"חות, החזרת מיכל דלק חלקי ועוד. ניתן ליצור קשר ישירות עם חברת ההשכרה בטלפון המופיע על גבי הואוצ'ר ולברר איתם לגבי החיוב או לחילופין ליצור עמנו קשר על מנת שנבדוק זאת עבורכם (דבר העלול לעכב את תהליך הבדיקה).

מה זה "אי הופעה" NO SHOW בהשכרת רכב בחו"ל?

שימו לב כי במקרה של "אי הופעה" לא יתקבל החזר כספי!

תנאי "אי הופעה" בדלפק ההשכרה מתרחש באחת מהסיבות הבאות:
  • לא הודעתם לנו על ביטול ההזמנה לפני מועד לקיחת הרכב.

  • לא אספתם את הרכב בתאריך והשעה הכתובים בואוצ'ר (שימו לב שמספר הטיסה מופיע על גבי הואוצ'ר בכדי למנוע "אי הופעה" עקב איחור הטיסה).

  • לא הצגתם את המסמכים הדרושים עבור קבלת הרכב (דרכון, רשיון נהיגה ישראלי ובינלאומי בתוקף ושובר השכרה ואוצ'ר).

  • לא הצגתם כרטיס אשראי בינלאומי על שם הנהג בלבד / לא היתה מסגרת מספיקה לכסות את הפיקדון עבור הרכב.

  • חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לתת לכם רכב במידה והגעתם מעבר לזמן הכתוב בואוצ'ר (ללא סיבה מוצדקת כמו איחור בטיסה), ללא המסמכים הדרושים וללא מסגרת אשראי המספיקה עבור הפיקדון. במקרה שכזה – לא יתקבל החזר כספי.

האם ניתן לשכור רכב בארץ?

ניתן לשכור רכב בארץ. המחירים אינם כוללים מע"מ ויש להוסיפו בדלפק ההשכרה.

כמה זמן לפני הנסיעה מומלץ להזמין את הרכב?

לקראת חודשי הקיץ ותקופת החגים, זמינות הרכבים יורדת וגורמת לעליית מחירים, במיוחד במכוניות גדולות של 7 ו-9 מקומות. אנו ממליצים להזמין רכבים מספר חודשים מראש (מיד לאחר הזמנת הטיסה) כדי להבטיח את המחיר הזול ביותר!

מה מחירי הדלק העדכניים באירופה?

באילו מדינות נוהגים בצד השמאלי של הכביש?

בכ-35 אחוז ממדינות העולם נוהגים בצד שמאל של הכביש, כאשר ההגה וכיסא הנהג ממוקמים בצד ימין של האוטו ומוט ההילוכים נמצא משמאלכם. כאשר אתם שוכרים רכב במדינות אלו זכרו זאת כדי לא להיות מופתעים בעת קבלת הרכב. לאחר קבלת הרכב קחו כמה דקות לקלוט את עיקרי הדברים ובעת היציאה לדרך סעו לאט ובזהירות עד שתרגישו מספיק בטוחים בשביל לנהוג כמו בארץ (עניין של שעה-שעתיים בדרך כלל).
להלן רשימת המדינות העיקריות בהן נוהגים בצד שמאל:
אנגליה, אירלנד, סקוטלנד, קפריסין, מלטה, אוסטרליה, ניו זילנד, הודו, תאילנד, יפן, הונג קונג, דרום אפריקה.

מהו ציוד חורף ולמה הוא דרוש?

השכרת רכב בחו"ל בתקופת החורף דורשת צמיגי חורף מיוחדים ובמקומות מושלגים גם שרשראות שלג. שימו לב שהשכרת הרכב כוללת כבר צמיגי חורף (WINTER TIRES) או שרשראות שלג (SNOW CHAINS). צמיגי החורף מגיעים כבר עם הרכב ואת השרשראות ניתן להוסיף בנפרד (בתשלום כמובן) בזמן איסוף הרכב מחברת ההשכרה. ודאו כי אתם יודעים כיצד להלביש את שרשראות השלג על הצמיגים ובמידה ולא, בקשו מנציג חברת ההשכרה שיסביר לכם כיצד.

להלן החוקים לגבי ציוד חורף במספר מדינות באירופה :

השכרת רכב בגרמניה - צמיגי חורף חובה בתקופה של ה-1 בנובמבר ועד ה-15 באפריל.
השכרת רכב באוסטריה - צמיגי חורף חובה בתקופה של ה-1 בנובמבר ועד ה-15 באפריל.
השכרת רכב בצרפת - צמיגי חורף מומלצים אך לא בגדר חובה. קחו איתכם שרשראות שלג והשתמשו בהתאם לשילוט באיזורים מסויימים.
השכרת רכב בשוויץ - צמיגי חורף מומלצים אך לא בגדר חובה. קחו איתכם שרשראות שלג והשתמשו בהתאם לשילוט באיזורים מסויימים.
השכרת רכב באיטליה - צמיגי חורף מומלצים אך לא בגדר חובה. קחו איתכם שרשראות שלג והשתמשו בהתאם לשילוט באיזורים מסויימים.
השכרת רכב בפינלנד - צמיגי חורף חובה בתקופה של ה-1 בדצמבר עד היום האחרון של פברואר (אלא אם צוין אחרת בשלטים המקומיים).
שוודיה - צמיגי חורף חובה בתקופה של ה-1 בדצמבר עד ה-31 במרץ (אלא אם צוין אחרת בשלטים המקומיים).
נורווגיה - צמיגי חורף מומלצים אך לא בגדר חובה. קחו איתכם שרשראות שלג והשתמשו בהתאם לשילוט באיזורים מסויימים.

המידע המצוין לעיל התקבל מחברות ההשכרה ובמידה ומצאתם טעות כלשהי, צרו עמנו קשר.

לפני ביצוע ההזמנה באתר

בדקו בתנאי ההשכרה (Important Information) של הרכב אותו תרצו לשכור, שכל תנאי ההשכרה עונים על דרישותיכם.

תנאי השכרת הרכב (Important Information) מפרטים מידע הכרחי על הגבלות גיל הנהג, רשיון נהיגה, כרטיסי האשראי המתאימים לפיקדון, הכיסוי הביטוחי עם ההשתתפות העצמית, שירות תיקוני דרך, מדיניות הקילומטרים פר נסיעה, מדיניות הדלק, מוצרים נוספים אשר ניתן להוסיף בדלפק ההשכרה, נהג נוסף, תשלום מעבר גבולות, תנאי ביטול ועוד מידע חשוב לקריאה.

אנו ממליצים לכם לשכור רכבים אשר כוללים את כל הביטוחים (ביטוח נזק CDW, ביטוח גניבה TW וביטוח צד ג' TP/TPL). תוספות תשלום עבור נהג נוסף, נהג צעיר/ותיק ישולמו בדלפק ההשכרה במידה ולא כלולים במחיר.

מה פירוש המושגים המוצגים בתנאי ההשכרה באנגלית?

Driver's Ageגיל הנהג
Driver's Licenseרישיון נהיגה
Deposit and Credit Card Informationפיקדון ופרטי כרטיס אשראי הדרושים להשכרה
Insurance Coverageכיסוי ביטוחי המגיע עם הרכב
Excess Damageגובה ההשתתפות העצמית במקרה של נזק
Excess Theftגובה ההשתתפות העצמית במקרה של גניבה
Maximum Coverage Third Party Liabilityגובה התקרה הביטוחית במקרה של פגיעה בצד ג
Breakdown Assistanceשירות תיקוני דרך
Fuel Policyפוליסת הדלק
Mileage Policyק"מ מוגבל/לא מוגבל
Special Equipment/Optional Extrasציוד מיוחד להוסיף בדלפק ההשכרה (כיסאות לילדים וכו')
Additional Driverנהג נוסף
Travel Restrictionsמעבר למדינות אחרות. התשלום מתבצע בדלפק ההשכרה
Feesמסים
Tax Rateמע"מ
Excludes Taxלא כולל מע"מ
Includes Taxכולל מע"מ
Form(s) of IDסוגים של תעודות מזהות
Car Typesסוג רכב (קטגוריה)
Voucherואוצ'ר (שובר השכרה)
Cancellation and No-Show policyביטול הזמנה ותנאים לסירוב קבלת הרכב